jahapp

Jahapp då har man varit på jobb intervju:P Segt oså nja tror inte precis de var något för mig precis :P
Men vafaan de e bara att fortsätta söka. Jag vill ha ett jobb nu orkar inte gå runt längre de e så segt :P Jag vill ha ett jobb så jag slipper gå hemma hela dagarna har så tråkigt liv just nu så de e sjukt:P men wtf de löser sig säkert de med:P
Aja som sagt Lollo kanske kommer hit ikväll mys de iaf:) Ska köra hem Anna också hon skulle på ngt på brofästet:)
Sen e de bandy ikväll med :) Saknar att vara tränare så in i helvete saknar mina tjejer hade så kul med dom!!!!!!<3
Aja men nu e de dags att spela lite fifa sen blire att ta de lugnt:)



Puss på er och glöm inte använd ALLTID skydd:D<3


Kommentarer
Postat av: jenna

va mkt du skriver då? :P

2009-12-18 @ 16:17:30
URL: http://mrsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0